Kde jsem:  CoChceš.cz  >  Knihy a filmy  >  Knihy  >  Odborná literatura  >  Marek Moudrý Marketing Základy marketingu 2
Načítám galerii...
Předchozí
Další

Marek Moudrý Marketing Základy marketingu 2

Marek Moudrý: Marketing Základy marketingu 2 Učebnice studenta Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznám... celý popis

Podobné produkty

Všechny nabídky pro Marek Moudrý Marketing Základy marketingu 2

Tento produkt nebyl v tuto chvíli nalezen v žádném z e-shopů.

Parametry

Výrobce Computer Media
Druh Management, marketing

Popis Marek Moudrý Marketing Základy marketingu 2

Marek Moudrý: Marketing Základy marketingu 2 Učebnice studenta Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Parametry produktu Kniha Druh sortimentu Čeština Jazyk Moudrý Marek Autor 2008 Rok vydání 1. vydání Pořadí vydání 220 x 300 x 10 mm formát...
Podobné vyhledávané fráze: Marek Moudrý Marketing Základy marketingu 2 |  marketing zaklady marketingu marek moudry  |  moudry zaklady marketingu 2  |  marketing zaklady marketingu 2  |  marketing zaklady marketingu uc 2  |  zaklady marketingu  |  marketing zaklady marketingu  |  marketing zaklady marketingu 1  |  zaklady marketingu uc ucitele  |  grada zaklady marketingu  |  marketing zaklady marketingu uc 1  |  zaklady marketingu miroslav karlicek  |  miroslav karlicek zaklady marketingu  |  nejlevnejsi grada zaklady marketingu  |  absolutni zaklady moderniho marketingu  |  zaklady marketingu karlicek miroslav  |  zaklady marketingu i eva birnerova  |  zaklady marketingu miroslav kralicek  |  22 vecnych zakonu marketingu  |  emoce v marketingu 978 80 247 4843 6  |  +Další nejvyhledávanější
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK