Citanka 2 mp prodos
Pro vyhledávací frázi Citanka 2 mp prodos jsme na našem vyhledávači našli 56 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Citanka 2 mp prodos trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!
Čítanka 2
Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČítanka 2
Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČítanka 3
Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČítanka 3
Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČítanka 5
Čítanka 5 navazuje na titul pro 4. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíČítanka 4
Čítanka 4 navazuje na titul pro 3. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíOtíkova čítanka
Otíkova čítanka navazuje tematicky i metodicky na Český slabikář, je s ním propojena i postavičkami Jáji a Oty, a tak všechny učebnice vytvářejí přirozený celek. Pro učitele představuje zdroj textů, z nichž si může vybírat pro výuku v 1. i 2. ročníku, podle aktuálních schopností, dovedností a zájmu dětí. Umožňuje procvičovat a upevňovat dovednost čtení na řadě jednoduchýc...
Více informacíČítanka 2 - Radek Malý
Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČítanka 2 - Radek Malý
Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČítanka 2 pracovní sešit
Pracovní sešit je volnou součástí Čítanky 2, ale tvoří s ní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů a rozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů a cvičení různého typu pro zdatné i méně zkušené čtenáře. Prostřednictvím zadání úkolů i jejich řešení a díky „radám knihomola Emila“ se děti dozvídají více o tom, co znamená čtení a literatura. Sešit nastiňuje rů...
Více informacíČítanka 2 (brož.) - 2. ročník
Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČítanka 4 - Radek Malý
Čítanka 4 navazuje na titul pro 3. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíČítanka 3 - Radek Malý
Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČítanka 3 - Radek Malý
Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČítanka 5 - Radek Malý
Čítanka 5 navazuje na titul pro 4. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíČítanka 3 - 3. ročník
Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí...
Více informacíČítanka 4 - 4. ročník
Čítanka 4 navazuje na titul pro 3. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíČítanka 5 - 5. ročník
Čítanka 5 navazuje na titul pro 4. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíOtíková čítanka - Pavel Šrut
Otíkova čítanka navazuje tematicky i metodicky na Český slabikář, je s ním propojena i postavičkami Jáji a Oty, a tak všechny učebnice vytvářejí přirozený celek. Pro učitele představuje zdroj textů, z nichž si může vybírat pro výuku v 1. i 2. ročníku, podle aktuálních schopností, dovedností a zájmu dětí. Umožňuje procvičovat a upevňovat dovednost čtení na řadě jednoduchýc...
Více informacíOtíkova čítanka - Pavel Šrut
<p>Otíkova čítanka navazuje tematicky i metodicky na Český slabikář, je s ním propojena i postavičkami Jáji a Oty, a tak všechny učebnice vytvářejí přirozený celek. Pro učitele představuje zdroj textů, z nichž si může vybírat pro výuku v 1. i 2. ročníku, podle aktuálních schopností, dovedností a zájmu dětí. Umožňuje procvičovat a upevňovat dovednost čtení na řadě...
Více informacíČítanka 2 příručka pro učitele
Příručka pro učitele k Čítance 2 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka ve 2. ročníku a jeho propojení s literární výchovou. Nastiňuje téma mezioborových souvislostí, komentuje možnosti práce s čítankou i z tohoto úhlu pohledu, zaměřuje se na funkční pojetí ilustrací a podrobné poznámky věnuje i povaze pracovního sešitu a možnostem, kt...
Více informacíČítanka 2 (vázaná) - 2. ročník - Hana Mikulenková
<p>Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí. </p>...
Více informacíČítanka 2 (brož.) - 2. ročník - Hana Mikulenková
<p>Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí. </p>...
Více informacíČítanka 2 příručka pro učitele - Radek Malý
Příručka pro učitele k Čítance 2 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka ve 2. ročníku a jeho propojení s literární výchovou. Nastiňuje téma mezioborových souvislostí, komentuje možnosti práce s čítankou i z tohoto úhlu pohledu, zaměřuje se na funkční pojetí ilustrací a podrobné poznámky věnuje i povaze pracovního sešitu a možnostem, kt...
Více informacíČítanka 2 pracovní sešit - Radek Malý
Pracovní sešit je volnou součástí Čítanky 2, ale tvoří s ní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů a rozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů a cvičení různého typu pro zdatné i méně zkušené čtenáře. Prostřednictvím zadání úkolů i jejich řešení a díky „radám knihomola Emila“ se děti dozvídají více o tom, co znamená čtení a literatura. Sešit nastiňuje rů...
Více informacíČítanka 3 - 3. ročník - Hana Mikulenková
<p>Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí. </p>...
Více informacíČítanka 3 - 3. ročník - Hana Mikulenková
<p>Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí. </p>...
Více informacíČítanka 5 - 5. ročník - Radek Malý
<p>Čítanka 5 navazuje na titul pro 4. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových ...
Více informacíČítanka 4 - 4. ročník - Radek Malý
<p>Čítanka 4 navazuje na titul pro 3. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových ...
Více informacíČítanka 2 - příručka pro učitele - 2. ročník - Hana Mikulenková
<p>Příručka pro učitele k Čítance 2 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka ve 2. ročníku a jeho propojení s literární výchovou. Nastiňuje téma mezioborových souvislostí, komentuje možnosti práce s čítankou i z tohoto úhlu pohledu, zaměřuje se na funkční pojetí ilustrací a podrobné poznámky věnuje i povaze pracovního sešitu a možn...
Více informacíČítanka 2 - pracovní sešit - 2. ročník - Hana Mikulenková
<p>Pracovní sešit je volnou součástí Čítanky 2, ale tvoří s ní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů a rozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů a cvičení různého typu pro zdatné i méně zkušené čtenáře. Prostřednictvím zadání úkolů i jejich řešení a díky „radám knihomola Emila“ se děti dozvídají více o tom, co znamená čtení a literatura. Sešit nas...
Více informacíČÍTANKA 4 - Radek Malý
Anotace: Čítanka 4 navazuje na titul pro 3. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových...
Více informacíČÍTANKA 5 - Radek Malý
Anotace: Čítanka 5 navazuje na titul pro 4. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových...
Více informacíOtíkova čítanka - Šrut Pavel
Anotace: Otíkova čítanka navazuje tematicky i metodicky na Český slabikář, je s ním propojena i postavičkami Jáji a Oty, a tak všechny učebnice vytvářejí přirozený celek. Pro učitele představuje zdroj textů, z nichž si může vybírat pro výuku v 1. i 2. ročníku, podle aktuálních schopností, dovedností a zájmu dětí. Umožňuje procvičovat a upevňovat dovednost čtení na řadě ...
Více informacíČítanka 2 (měkký obal) PRODOS spol. s r. o
Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. (Schvalovací doložka MŠMT:č.j. 15486/2008-22)...
Více informacíČítanka 2 (obal karton) PRODOS spol. s r. o
Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. (Schvalovací doložka MŠMT: č.j. 15486/2008-22)...
Více informacíČítanka 2 – Příručka pro učitele PRODOS spol. s r. o
Příručka pro učitele k Čítance 2 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka ve 2. ročníku a jeho propojení s literární výchovou....
Více informacíČítanka 2 – pracovní sešit PRODOS spol. s r. o
Pracovní sešit je volnou součástí Čítanky 2, ale tvoří s ní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů a rozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů a cvičení různého typu pro zdatné i méně zkušené čtenáře. ( Schvalovací doložka MŠMT:č.j. 15486/2008-22)...
Více informacíČÍTANKA 2 - Hana Mikulenková; Radek Malý
Anotace: Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČÍTANKA 2 - Hana Mikulenková; Radek Malý
Anotace: Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČítanka 3 (měkký obal) PRODOS spol. s r. o
Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí. (Schvalovací doložka MŠ...
Více informacíČítanka 3 (obal karton) PRODOS spol. s r. o
Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí. (Schvalovací doložka MŠ...
Více informacíČÍTANKA 3 - Hana Mikulenková; Radek Malý
Anotace: Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČÍTANKA 3 - Hana Mikulenková; Radek Malý
Anotace: Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíOTÍKOVÁ ČÍTANKA - Pavel Šrut; Zdenka Krejčová
Anotace: Otíkova čítanka navazuje tematicky i metodicky na Český slabikář, je s ním propojena i postavičkami Jáji a Oty, a tak všechny učebnice vytvářejí přirozený celek. Pro učitele představuje zdroj textů, z nichž si může vybírat pro výuku v 1. i 2. ročníku, podle aktuálních schopností, dovedností a zájmu dětí. Umožňuje procvičovat a upevňovat dovednost čtení na řadě j...
Více informacíOtíkova čítanka - Pavel Šrut - 205 x 265 mm
Otíkova čítanka. Otíkova čítanka navazuje tematicky i metodicky na Český slabikář, je s ním propojena i postavičkami Jáji a Oty, a tak všechny učebnice vytvářejí přirozený celek. Pro učitele představuje zdroj textů, z nichž si může vybírat pro výuku v 1. i 2. ročníku, podle aktuálních schopností, dovedností a zájmu dětí. Umožňuje procvičovat a upevňovat dovednost čtení ...
Více informacíČítanka 2 ( měkký obal ) - PaedDr. Hana Mikulenková; Mgr. Radek Malý - 200x260mm
Modrá řada Prodosu. Čítanka 2 navazuje na Slabikář pro 1. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí. Na...
Více informacíČítanka 2 - příručka pro učitele - PaedDr. Hana Mikulenková; Mgr. Radek Malý - 200x260mm
Modrá řada Prodosu. Příručka pro učitele k Čítance 2 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka ve 2. ročníku a jeho propojení s literární výchovou. Nastiňuje téma mezioborových souvislostí, komentuje možnosti práce s čítankou i z tohoto úhlu pohledu, zaměřuje se na funkční pojetí ilustrací a podrobné poznámky věnuje i povaze pracovního s...
Více informacíČítanka 2 - pracovní sešit - PaedDr. Hana Mikulenková; Mgr. Radek Malý - 200x260mm
Modrá řada Prodosu. Pracovní sešit je volnou součástí Čítanky 2, ale tvoří s ní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů a rozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů a cvičení různého typu pro zdatné i méně zkušené čtenáře. Prostřednictvím zadání úkolů i jejich řešení a díky „radám knihomola Emila“ se děti dozvídají více o tom, co znamená čtení a literatu...
Více informacíČítanka 5 - Mgr. Radek Malý, Ph.D. - 205x265 mm, vázaná
Modrá řada Prodosu. Čítanka 5 navazuje na titul pro 4. ročník. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanky pro 5. ročník. Díky ní se děti seznamují s jednotliv...
Více informacíČítanka 3 ( měkký obal ) - PaedDr. Hana Mikulenková; Mgr. Radek Malý - A4, brožovaná
Modrá řada Prodosu. Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí. Narativn...
Více informacíČítanka 3 ( obal karton ) - PaedDr. Hana Mikulenková; Mgr. Radek Malý - A4, vázaná
Modrá řada Prodosu. Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí. Narativn...
Více informacíČítanka 4 - Mgr. Radek Malý, Ph.D. - 205x265 mm, vázaná
Modrá řada Prodosu. Čítanka 4 navazuje na titul pro 3. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčo...
Více informacíPrůvodce - Časově-tematické plány 2 - PaedDr. Hana Danihelková; Mgr. Petr Pláteník - A4
8 stran A4 + 8 listů A3. Časově-tematické plány rozpracovávají tematicky učivo učebnic Modré řady do týdenních období a propojují je s OV, KK i mezioborovými souvislostmi. Obsahují odkazy na úlohy, které podporují realizaci PT, náměty na činnosti, tipy, odkazy a další informace. Obsah: Časově tematické plány 2 Úvod Seznam klíčových kompetencí dle RVP ZV Čas...
Více informacíPrůvodce - Časově-tematické plány 1 - Mgr. Karin Šulcová
18 stran A4 + 11 listů A3, vkladné perforované stránky do šanonu Průvodce. Časově-tematické plány rozpracovávají tematicky učivo učebnic Modré řady do týdenních období a propojují je s očekávanými výstupy, klíčovými kompetencemi i mezioborovými souvislostmi. Obsahují odkazy na úlohy, které podporují realizaci průřezových témat, náměty na činnosti, tipy, odkazy a další in...
Více informacíPříručka k vyučování čtení, psaní a literatuře v 1. ročníku ZŠ - PaedDr. Hana Mikulenková; Mgr. Radek Malý - 200x260mm
Příručka k vyučování čtení, psaní a literatuře v prvním ročníku základní školy předkládá návrhy jednotlivých hodin, které detailně představují konkrétní možnosti práce se Slabikářem, pečlivě ujasňují vazby mezi ním a Pracovními sešity a obsahují množství rad, tipů a doporučení i vhodné materiály pro úspěšnou hodinu. První část Příručky k vyučování čtení, psaní a literatu...
Více informacíPodobné fráze: nejlevnejsi citanka 4 r prodos | nejlevnejsi citanka 8 r prodos | citanka pro zvidave prodos | citanka 6 prodos spol s r o | citanka 5 prodos spol s r o | citanka 9 prodos spol s r o | citanka 8 prodos spol s r o | citanka 7 prodos spol s r o | matematika 4 r mp prodos | matematika 1 r mp prodos | prirodopis 6 r mp prodos | matematika 3 r mp prodos | cj 2 r 2 dil prodos | nejlevnejsi citanka pro zvidave prodos | dorovska dagmar citanka 9 r ps prodos | dorovska dagmar citanka 8 metodika prodos | m 7 r ps 2 prodos | zemepis 2 ps prodos | prvouka 2 r prodos | citanka pro 7 roc mp | citanka 2 r | citanka 2 b5 | cesky jazyk 2 prodos | cesky jazyk 2 ps prodos | prodos fyzika iii 2 dil | cesky slabikar 2 prodos | jaja a ota 1 r 2 prodos | prodos cesky jazyk 2 | prirodopis 2 r prodos | matematika 2 r 2 dil prodos | 2 71 citanka 2 | citanka 2 r 2 dil | citanka 2 pro zs ps 2 | citanka 2 2 rocnik | 2 67 citanka 2 nove