Citanka 2 r prodos
Pro vyhledávací frázi Citanka 2 r prodos jsme na našem vyhledávači našli 408 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Citanka 2 r prodos trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!
Čítanka 2
Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČítanka 2
Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČítanka 3
Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČítanka 3
Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČítanka 5
Čítanka 5 navazuje na titul pro 4. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíČítanka 4
Čítanka 4 navazuje na titul pro 3. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíOtíkova čítanka
Otíkova čítanka navazuje tematicky i metodicky na Český slabikář, je s ním propojena i postavičkami Jáji a Oty, a tak všechny učebnice vytvářejí přirozený celek. Pro učitele představuje zdroj textů, z nichž si může vybírat pro výuku v 1. i 2. ročníku, podle aktuálních schopností, dovedností a zájmu dětí. Umožňuje procvičovat a upevňovat dovednost čtení na řadě jednoduchýc...
Více informacíČítanka 2 - Radek Malý
Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČítanka 2 - Radek Malý
Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČítanka 2 pracovní sešit
Pracovní sešit je volnou součástí Čítanky 2, ale tvoří s ní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů a rozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů a cvičení různého typu pro zdatné i méně zkušené čtenáře. Prostřednictvím zadání úkolů i jejich řešení a díky „radám knihomola Emila“ se děti dozvídají více o tom, co znamená čtení a literatura. Sešit nastiňuje rů...
Více informacíČítanka 2 (brož.) - 2. ročník
Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČítanka 4 - Radek Malý
Čítanka 4 navazuje na titul pro 3. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíČítanka 3 - Radek Malý
Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČítanka 3 - Radek Malý
Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČítanka 5 - Radek Malý
Čítanka 5 navazuje na titul pro 4. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíČítanka 3 - 3. ročník
Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí...
Více informacíČítanka 4 - 4. ročník
Čítanka 4 navazuje na titul pro 3. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíČítanka 5 - 5. ročník
Čítanka 5 navazuje na titul pro 4. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíOtíková čítanka - Pavel Šrut
Otíkova čítanka navazuje tematicky i metodicky na Český slabikář, je s ním propojena i postavičkami Jáji a Oty, a tak všechny učebnice vytvářejí přirozený celek. Pro učitele představuje zdroj textů, z nichž si může vybírat pro výuku v 1. i 2. ročníku, podle aktuálních schopností, dovedností a zájmu dětí. Umožňuje procvičovat a upevňovat dovednost čtení na řadě jednoduchýc...
Více informacíOtíkova čítanka - Pavel Šrut
<p>Otíkova čítanka navazuje tematicky i metodicky na Český slabikář, je s ním propojena i postavičkami Jáji a Oty, a tak všechny učebnice vytvářejí přirozený celek. Pro učitele představuje zdroj textů, z nichž si může vybírat pro výuku v 1. i 2. ročníku, podle aktuálních schopností, dovedností a zájmu dětí. Umožňuje procvičovat a upevňovat dovednost čtení na řadě...
Více informacíČítanka 2 příručka pro učitele
Příručka pro učitele k Čítance 2 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka ve 2. ročníku a jeho propojení s literární výchovou. Nastiňuje téma mezioborových souvislostí, komentuje možnosti práce s čítankou i z tohoto úhlu pohledu, zaměřuje se na funkční pojetí ilustrací a podrobné poznámky věnuje i povaze pracovního sešitu a možnostem, kt...
Více informacíČítanka 2 (vázaná) - 2. ročník - Hana Mikulenková
<p>Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí. </p>...
Více informacíČítanka 2 (brož.) - 2. ročník - Hana Mikulenková
<p>Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí. </p>...
Více informacíČítanka 2 příručka pro učitele - Radek Malý
Příručka pro učitele k Čítance 2 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka ve 2. ročníku a jeho propojení s literární výchovou. Nastiňuje téma mezioborových souvislostí, komentuje možnosti práce s čítankou i z tohoto úhlu pohledu, zaměřuje se na funkční pojetí ilustrací a podrobné poznámky věnuje i povaze pracovního sešitu a možnostem, kt...
Více informacíČítanka 2 pracovní sešit - Radek Malý
Pracovní sešit je volnou součástí Čítanky 2, ale tvoří s ní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů a rozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů a cvičení různého typu pro zdatné i méně zkušené čtenáře. Prostřednictvím zadání úkolů i jejich řešení a díky „radám knihomola Emila“ se děti dozvídají více o tom, co znamená čtení a literatura. Sešit nastiňuje rů...
Více informacíČítanka 3 - 3. ročník - Hana Mikulenková
<p>Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí. </p>...
Více informacíČítanka 3 - 3. ročník - Hana Mikulenková
<p>Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí. </p>...
Více informacíČítanka 5 - 5. ročník - Radek Malý
<p>Čítanka 5 navazuje na titul pro 4. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových ...
Více informacíČítanka 4 - 4. ročník - Radek Malý
<p>Čítanka 4 navazuje na titul pro 3. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových ...
Více informacíČítanka 2 - příručka pro učitele - 2. ročník - Hana Mikulenková
<p>Příručka pro učitele k Čítance 2 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka ve 2. ročníku a jeho propojení s literární výchovou. Nastiňuje téma mezioborových souvislostí, komentuje možnosti práce s čítankou i z tohoto úhlu pohledu, zaměřuje se na funkční pojetí ilustrací a podrobné poznámky věnuje i povaze pracovního sešitu a možn...
Více informacíČítanka 2 - pracovní sešit - 2. ročník - Hana Mikulenková
<p>Pracovní sešit je volnou součástí Čítanky 2, ale tvoří s ní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů a rozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů a cvičení různého typu pro zdatné i méně zkušené čtenáře. Prostřednictvím zadání úkolů i jejich řešení a díky „radám knihomola Emila“ se děti dozvídají více o tom, co znamená čtení a literatura. Sešit nas...
Více informacíČítanka 2 (měkký obal) PRODOS spol. s r. o
Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. (Schvalovací doložka MŠMT:č.j. 15486/2008-22)...
Více informacíČítanka 2 (obal karton) PRODOS spol. s r. o
Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. (Schvalovací doložka MŠMT: č.j. 15486/2008-22)...
Více informacíČítanka 2 – Příručka pro učitele PRODOS spol. s r. o
Příručka pro učitele k Čítance 2 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka ve 2. ročníku a jeho propojení s literární výchovou....
Více informacíČítanka 2 – pracovní sešit PRODOS spol. s r. o
Pracovní sešit je volnou součástí Čítanky 2, ale tvoří s ní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů a rozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů a cvičení různého typu pro zdatné i méně zkušené čtenáře. ( Schvalovací doložka MŠMT:č.j. 15486/2008-22)...
Více informacíČÍTANKA 4 - Radek Malý
Anotace: Čítanka 4 navazuje na titul pro 3. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových...
Více informacíČÍTANKA 5 - Radek Malý
Anotace: Čítanka 5 navazuje na titul pro 4. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových...
Více informacíOtíkova čítanka - Šrut Pavel
Anotace: Otíkova čítanka navazuje tematicky i metodicky na Český slabikář, je s ním propojena i postavičkami Jáji a Oty, a tak všechny učebnice vytvářejí přirozený celek. Pro učitele představuje zdroj textů, z nichž si může vybírat pro výuku v 1. i 2. ročníku, podle aktuálních schopností, dovedností a zájmu dětí. Umožňuje procvičovat a upevňovat dovednost čtení na řadě ...
Více informacíČítanka 3 (měkký obal) PRODOS spol. s r. o
Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí. (Schvalovací doložka MŠ...
Více informacíČítanka 3 (obal karton) PRODOS spol. s r. o
Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí. (Schvalovací doložka MŠ...
Více informacíČeský jazyk pro 2.r.ZŠ 2.díl
Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro lepší možnost práce je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou prezentovány na tématech, která děti ...
Více informacíČeský jazyk pro 2.r.ZŠ 1.díl
Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro lepší možnost práce je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou prezentovány na tématech, která děti ...
Více informacíČÍTANKA 2 - Hana Mikulenková; Radek Malý
Anotace: Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČÍTANKA 2 - Hana Mikulenková; Radek Malý
Anotace: Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČeský jazyk pro 2.r.ZŠ 2.díl - Hana Mikulenková
Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro lepší možnost práce je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou prezentovány na tématech, která děti ...
Více informacíČeský jazyk pro 2.r.ZŠ 1.díl - Hana Mikulenková
Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro lepší možnost práce je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou prezentovány na tématech, která děti ...
Více informacíČÍTANKA 3 - Hana Mikulenková; Radek Malý
Anotace: Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČÍTANKA 3 - Hana Mikulenková; Radek Malý
Anotace: Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíOTÍKOVÁ ČÍTANKA - Pavel Šrut; Zdenka Krejčová
Anotace: Otíkova čítanka navazuje tematicky i metodicky na Český slabikář, je s ním propojena i postavičkami Jáji a Oty, a tak všechny učebnice vytvářejí přirozený celek. Pro učitele představuje zdroj textů, z nichž si může vybírat pro výuku v 1. i 2. ročníku, podle aktuálních schopností, dovedností a zájmu dětí. Umožňuje procvičovat a upevňovat dovednost čtení na řadě j...
Více informacíČítanka 4 ( PRODOS) PRODOS spol. s r. o
čítanka pro 4. ročník ZŠ (Schvalovací doložka MŠMT: č.j. MSMT-20181/2013)...
Více informacíČítanka 5 PRODOS spol. s r. o
čítanka pro 5. ročník ZŠ ( Schvalovací doložka MŠMT: č.j. MSMT-20181/2013)...
Více informacíČítanka 6 PRODOS spol. s r. o
Žánrově uspořádaná čítanka z děl české i světové literatury seznamuje čtenáře s klasickou literaturou i kvalitní současnou literární produkcí pro děti a mládež. (Schvalovací doložka MŠMT: č.j. 11487/2010-22)...
Více informacíČítanka 7 PRODOS spol. s r. o
Žánrově uspořádaná čítanka z děl české i světové literatury seznamuje čtenáře s klasickou literaturou, avšak zaznamenává i čerstvé trendy v kvalitní současné literární produkci pro děti i dospělé. (Schvalovací doložka MŠMT: č.j. 16289/2011-22)...
Více informacíČítanka 8 PRODOS spol. s r. o
Časově uspořádaná Čítanka 8 z děl české i světové literatury představuje ukázky z nejstarších památek české literatury, chronologicky pak prochází vývojem literární tvorby v českých zemích až do devatenáctého století. Oddíl Ze světové literatury zachycuje klíčové texty světových literatur v časovém rozpětí od středověku přes renesanci po realistické směry devatenáctého st...
Více informacíČítanka 9 PRODOS spol. s r. o
Poslední čítanka zachycuje modernistické tendence české literatury a její zahraniční inspirátory. Ke slovu se posléze dostanou reprezentativní autoři moderní poezie a prózy, a to včetně těch nejsoučasnějších. Publikace obsahuje také výmluvný obrazový doprovod – filmové plakáty, obrazy, přebaly knih, karikatury, charakteristické ilustrace, fotografie umělců apod. ......
Více informacíOtíkova čítanka - Pavel Šrut - 205 x 265 mm
Otíkova čítanka. Otíkova čítanka navazuje tematicky i metodicky na Český slabikář, je s ním propojena i postavičkami Jáji a Oty, a tak všechny učebnice vytvářejí přirozený celek. Pro učitele představuje zdroj textů, z nichž si může vybírat pro výuku v 1. i 2. ročníku, podle aktuálních schopností, dovedností a zájmu dětí. Umožňuje procvičovat a upevňovat dovednost čtení ...
Více informacíČítanka 7 (Prodos) - Dagmar Dorovská; Vlasta Řeřichová
Anotace: Žánrově uspořádaná čítanka z děl české i světové literatury seznamuje čtenáře s klasickou literaturou, avšak zaznamenává i čerstvé trendy v kvalitní současné literární produkci pro děti i dospělé. Obsah čítanek pro 6. a 7. ročník a v&iacu...
Více informacíČítanka 2 ( měkký obal ) - PaedDr. Hana Mikulenková; Mgr. Radek Malý - 200x260mm
Modrá řada Prodosu. Čítanka 2 navazuje na Slabikář pro 1. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí. Na...
Více informacíČítanka 2 - příručka pro učitele - PaedDr. Hana Mikulenková; Mgr. Radek Malý - 200x260mm
Modrá řada Prodosu. Příručka pro učitele k Čítance 2 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka ve 2. ročníku a jeho propojení s literární výchovou. Nastiňuje téma mezioborových souvislostí, komentuje možnosti práce s čítankou i z tohoto úhlu pohledu, zaměřuje se na funkční pojetí ilustrací a podrobné poznámky věnuje i povaze pracovního s...
Více informacíČítanka 2 - pracovní sešit - PaedDr. Hana Mikulenková; Mgr. Radek Malý - 200x260mm
Modrá řada Prodosu. Pracovní sešit je volnou součástí Čítanky 2, ale tvoří s ní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů a rozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů a cvičení různého typu pro zdatné i méně zkušené čtenáře. Prostřednictvím zadání úkolů i jejich řešení a díky „radám knihomola Emila“ se děti dozvídají více o tom, co znamená čtení a literatu...
Více informacíPodobné fráze: citanka 9 mp prodos | prodos citanka 5 | citanka 3 ps prodos | prodos citanka 6 | citanka 4 prodos | m 7 r ps 2 prodos | prvouka 2 r prodos | cj 2 5 r mp prodos | dorovska dagmar citanka 9 r ps prodos | citanka 2 r | matematika 2 r mp prodos | jaja a ota 1 r 2 prodos | prirodopis 2 r prodos | m 8 r prodos | cj 6 r prodos | m 6 r prodos | cj 8 r prodos | m 7 r prodos | m 9 r prodos | cj 9 r prodos | cj 3 r prodos | m 1 r prodos | m 5 r prodos | m 4 r prodos | cj 7 r prodos | m 3 r prodos | cj 5 r prodos | cj 4 r prodos | cj 1 r prodos | citanka 2 r 2 dil | citanka 2 2 rocnik | citanka 2 r a 3 r zs mp | matematika 2 r 2 dil prodos | citanka pro zvidave prodos | citanka 2 roc sos