Grada vyzkum medii
Pro vyhledávací frázi Grada vyzkum medii jsme na našem vyhledávači našli 11 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Grada vyzkum medii trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!
Výzkum médií (978-80-247-3568-9)
Elektronická kniha - autor Renáta Sedláková, 548 stran Kniha je určena nejen studentům, kteří ve svém kurikulu mají kurzy zaměřené na analýzu mediálních obsahů a účinků médií, ale i zájemcům o fungování médií. Ocení ji také všichni ti, kdo pracují s výzkumnými zprávami nebo jsou zadavateli výzkumných šetření v oblasti sociálních věd. Detaily knihy: Autor: Renáta Sedl...
Více informacíMarketingový výzkum
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní techno...
Více informacíMarketingový výzkum
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektu...
Více informacíMarketingový výzkum - Radek Tahal
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní techno...
Více informacíMarketingový výzkum - Radek Tahal
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných ...
Více informacíMarketingový výzkum - Postupy, metody, trendy
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní techno...
Více informacíMarketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal
<p></p><p> Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty.</p> ...
Více informacíVýzkum médií. Nejužívanější metody a techniky - Renata Sedláková e-kniha
Publikace uvádí čtenáře do metodologie a empirického výzkumu sociálních věd, provádí jej jeho jednotlivými etapami a poskytuje vodítka pro případnou samostatnou vědeckou práci v oblasti výzkumu médií.
Více informacíMarketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)
Kniha - autor Radek Tahal, 264 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projek...
Více informacíDělej něco! (978-80-271-1314-9)
Elektronická kniha - autor Karel Šima, 232 stran, česky Nevšední publikaci ocení kromě odborníků z akademického prostředí i pamětníci a aktéři nezávislých scén. Autoři se zaměřují na vývoj nepřehlédnutelného fenoménu novodobé nezávislé tiskové produkce – tzv. fanzinů (z anglických slov „fan“ + „magazine“ = fanouškovský časopis). V řa...
Více informacíDělěj něco! - České a slovenské fanziny a budování alternativních scén - Miroslav Michela
<p>Nevšední publikaci ocení kromě odborníků z akademického prostředí i pamětníci a aktéři nezávislých scén. Autoři se zaměřují na vývoj nepřehlédnutelného fenoménu novodobé nezávislé tiskové produkce – tzv. fanzinů (z anglických slov „fan“ + „magazine“ = fanouškovský časopis). V řadě subkultur a komunit fanziny plnily roli alternativních médií, pomáhaly tyto paral...
Více informacíPodobné fráze: zkumavky vyzkumna sada | metody pedagog vyzkumu | slovnik teorie medii a z | umeni socialnich medii | nova ekologie medii | pravo a etika v mediich | dejiny ceskych medii | prazske jaro v mediich | co je noveho v mediich | svet medii kolektiv | grada spam | grada barvy | grada krize | grada cocoa | grada java 8 | grada java 7 | grada zlato | grada urbex | grada html | grada salsa | grada php 6 | grada nero 8 | grada nero 7 | grada php 5 | grada ecdl | metody vyzkumu a evaluace | vyzkumne metody a statistika | metody pedagogickeho vyzkumu | hypertenze soucasny vyzkum | myty a realita vyzkumu a vyvoje | operacni vyzkum josef jablonsky | operacni vyzkum 3 vydani | vysetreni a vyzkum mozku | marketingovy vyzkum radek tahal | marketingovy vyzkum david melas