Marketing v cestovnim ruchu
Pro vyhledávací frázi Marketing v cestovnim ruchu jsme na našem vyhledávači našli 121 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Marketing v cestovnim ruchu trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!
Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 320 stran Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestov...
Více informacíMarketing v cestovním ruchu. Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené vydání - Dagmar Jakubíková e-kniha
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu.
Více informacíZáklady ekonomiky cestovního ruchu
Učebnice probírá vznik a základní podmínky vývoje cestovního ruchu, jeho podstatu, typologii a funkce, charakteristiku základních složek cestovního ruchu, organizaci cestovního ruchu v ČR, marketing v cestovním ruchu, harmonizace právních norem v cestovním ruchu v rámci EU, mezinárodní organizace cestovního ruchu apod. Nedílnou součástí je ekonomika zahraničního cestovníh...
Více informacíZáklady ekonomiky cestovního ruchu
Nově vydaná učebnice probírá vznik a základní podmínky vývoje cestovního ruchu, jeho podstatu, typologii a funkce, charakteristiku základních složek cestovního ruchu, organizaci cestovního ruchu v ČR, marketing v cestovním ruchu, právní úpravu vztahů v cestovním ruchu, mezinárodní organizace cestovního ruchu apod. Nedílnou součástí je ekonomika zahraničního cestovního ruc...
Více informacíZáklady ekonomiky cestovního ruchu (2. vydání)
Nově vydaná učebnice probírá vznik a základní podmínky vývoje cestovního ruchu, jeho podstatu, typologii a funkce, charakteristiku základních složek cestovního ruchu, organizaci cestovního ruchu v ČR, marketing v cestovním ruchu, právní úpravu vztahů v cestovním ruchu, mezinárodní organizace cestovního ruchu apod. Nedílnou součástí je ekonomika zahraničního cestovního ruc...
Více informacíZáklady ekonomiky cestovního ruchu (2. vydání) - Z. Petrů
<p>Nově vydaná učebnice probírá vznik a základní podmínky vývoje cestovního ruchu, jeho podstatu, typologii a funkce, charakteristiku základních složek cestovního ruchu, organizaci cestovního ruchu v ČR, marketing v cestovním ruchu, právní úpravu vztahů v cestovním ruchu, mezinárodní organizace cestovního ruchu apod. Nedílnou součástí je ekonomika zahraničního cesto...
Více informacíMarketing podnikov cestovného ruchu
Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového hľadiska je publikácia venovaná mikromarketingu pr...
Více informacíANGLIČTINA V CESTOVNÍM RUCHU 2. VYDÁNÍ
Druhé, upravené vydání učebnice je určeno pro studenty cestovního ruchu a pro pracovníky v prů...
Více informacíManagement kvality služeb v cestovním ruchu
Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány....
Více informacíManagement kvality služeb v cestovním ruchu
Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom d...
Více informacíZnalostní management v cestovním ruchu - Eva Šimková; Martina Hoffmannová
Anotace: Monografie se zaměřuje na jeden z hlavních prvků v oblasti managementu znalostí, a tím je transfer znalostí a řízení transferu znalostí. Předmětem zájmu je významný zdroj znalostí pro cestovní ruch, kterým je akademická obec. Publikace tak reaguje na aktuální trendy, kdy schopnost, resp. nutnost měnit se a flexibilně reagovat na změny okolí vychází ze schopnosti...
Více informacíManagement kvality služeb v cestovním ruchu - Ryglová Kateřina, Rašovská Ida
Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom...
Více informacíManagement kvality služeb v cestovním ruchu - Ida Rašovská
<p>Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na ...
Více informacíManagement kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová; Ida Rašovská
Anotace: Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazní...
Více informacíMarketing podnikov cestovného ruchu - Marian Gúčik
Anotace: Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového hľadiska je publikácia venovaná mikromar...
Více informacíVliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu - Alžbeta Kiraľová, Ivo Straka - 15×22
Cestovní ruch je jedním z největších a současně nejdynamičtěji se rozvíjejících průmyslů světa s příznivým dopadem na hospodářský růst a zaměstnanost, záchranu kulturních, uměleckých a historických památek, zvyšuje všeobecnou úroveň vzdělání obyvatelstva. I když je ekonomický přínos cestovního ruchu pro stát nesporný, je třeba si uvědomit, že cestovní ruch je víc než jen ...
Více informacíMarketing podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-812-6)
Kniha – autor Marian Gúčik, 200 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Marian Gúčik, 200 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju market...
Více informacíDopravní procesy v cestovním ruchu - Zurynek J., Zelený L., Mervart M. - A5, vázaná, Sleva 263%
Publikace určená ke studiu na vysokých a vyšších odborných školách zaměřených na dopravní procesy, které jsou nezbytnou součástí průmyslu cestovního ruchu. Obsahuje přehledný výklad teorie dopravního sektoru i praktické informace k jednotlivým druhům dopravy a jejich využití v cestovním ruchu, informace o vývoji jednotlivých odvětví, o infrastruktuře, používaných dopravní...
Více informacíDaně a účetnictví v cestovním ruchu - Milena Otavová; Patrik Svoboda; Veronika Sobotková
<p></p><p> Publikace Daně a účetnictví v cestovním ruchu se zabývá problematikou zdaňování a také účetního zachycení vybraných problémů, se kterými se často potýkají subjekty působící v oblasti cestovního ruchu. Jde zejména o cestovní kanceláře a cestovní agentury, ale také o další poskytovatele cestovních služeb.</p> <p> Publikace se věnuj...
Více informacíZnalostní management v cestovním ruchu / Knowledge Management in Tourism / Wissensmanagement im Tourismus - Ema Šimková
<p>Monografie se zaměřuje na jeden z hlavních prvků v oblasti managementu znalostí, a tím je transfer znalostí a řízení transferu znalostí. Předmětem zájmu je významný zdroj znalostí pro cestovní ruch, kterým je akademická obec. Publikace tak reaguje na aktuální trendy, kdy schopnost, resp. nutnost měnit se a flexibilně reagovat na změny okolí vychází ze schopnosti ...
Více informacíZnalostní management v cestovním ruchu / Knowledge Management in Tourism / Wissensmanagement im Tourismus
Monografie se zaměřuje na jeden z hlavních prvků v oblasti managementu znalostí, a tím je transfer znalostí a řízení transferu znalostí. Předmětem zájmu je významný zdroj znalostí pro cestovní ruch, kterým je akademická obec. Publikace tak reaguje na aktuální trendy, kdy schopnost, resp. nutnost měnit se a flexibilně reagovat na změny okolí vychází ze schopnosti učit se. ...
Více informacíZnalostní management v cestovním ruchu / Knowledge Management in Tourism / Wissensmanagement im Tour
Monografie se zaměřuje na jeden z hlavních prvků v oblasti managementu znalostí, a tím je transfer znalostí a řízení transferu znalostí. Předmětem zájmu je významný zdroj znalostí pro cestovní ruch, kterým je akademická obec. Publikace tak reaguje na aktuální trendy, kdy schopnost, resp. nutnost měnit se a flexibilně reagovat na změny okolí vychází ze schopnosti učit se. ...
Více informacíManagement kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)
Elektronická kniha - autor Kateřina Ryglová, 192 stran Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly...
Více informacíÚčetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu - Irena Králová
Učebnice základů účetnictví „šitých na míru“ RVP a tematických plánů hotelových škol seznamuje žáky s významem účetnictví pro řízení firmy v oblasti hotelnictví a cestovního ruchu. Obsahuje také procvičovací příklady s řešením, kontrolní otázky, shrnutí v závěru kapitol, přílohy (např. ukázky různých formulářů, směrná účtová osnova) a výsledky a řešení úloh. Má schvalovac...
Více informacíÚčetnictví pro SOŠ a VOŠ v hotelnictví a cestovním ruchu - Irena Králová - A4
Učebnice účetnictví. Učebnice základů účetnictví „šitých na míru“ RVP a tematických plánů hotelových škol seznamuje žáky s významem účetnictví pro řízení firmy v oblasti hotelnictví a cestovního ruchu. Obsahuje také procvičovací příklady s řešením, kontrolní otázky, shrnutí v závěru kapitol, přílohy (např. ukázky různých formulářů, směrná účtová osnova) a výsledky a řeše...
Více informacíÚčetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu
Učebnice základů účetnictví „šitých na míru“ RVP a tematických plánů hotelových škol seznamuje žáky s významem účetnictví pro řízení firmy v oblasti hotelnictví a cestovního ruchu. Obsahuje také procvičovací příklady s řešením, kontrolní otázky, shrnutí v závěru kapitol, přílohy (např. ukázky různých formulářů, směrná účtová osnova) a výsledky a řešení úloh. Má schvalovac...
Více informacíÚčetnictví pro hotelnictví - pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu - Irena Králová
Anotace: Učebnice základů účetnictví "šitých na míru" RVP a tematických plánů hotelových škol seznamuje žáky s významem účetnictví pro řízení firmy v oblasti hotelnictví a cestovního ruchu. Obsahuje také procvičovací příklady ...
Více informacíZnalostní management v cestovním ruchu. Knowledge Management in Tourism / Wissensmanagement im Tourismus - Ema Šimková, Martina Hoffmannová
Monografie se zaměřuje na jeden z hlavních prvků v oblasti managementu znalostí, a tím je transfer znalostí a řízení transferu znalostí. Předmětem zájmu je významný zdroj znalostí pro cestovní ruch, kterým je akademická obec.
Více informacíEkonomika cestovního ruchu
Kniha detailně pojednává o mnohostranném jevu současné doby - o mezinárodním i domácím cestovním ruchu ve všech jeho souvislostech. Čtenář v ní najde informace o makroekonomických ukazatelích cestovního ruchu, ekonomických aspektech, mechanismu fungování trhu cestovního ruchu a turistiky i marketingu a propagaci. Publikaci využijí studenti středních, vyšších a vysokých ho...
Více informacíEkonomika cestovního ruchu
Kniha detailně pojednává o mnohostranném jevu současné doby - o mezinárodním i domácím cestovním ruchu ve všech jeho souvislostech. Čtenář v ní najde informace o makroekonomických ukazatelích cestovního ruchu, ekonomických aspektech, mechanismu fungování trhu cestovního ruchu a turistiky i marketingu a propagaci. Publikaci využijí stud...
Více informacíManagement kvality služeb v cestovním ruchu. Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská e-kniha
Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu.
Více informacíManagement kvality služeb v cestovním ruchu. Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská
Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu.
Více informacíÚčetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)
Kniha - česky Učebnice základů účetnictví „šitých na míru“ RVP a tematických plánů hotelových škol seznamuje žáky s významem účetnictví pro řízení firmy v oblasti hotelnictví a cestovního ruchu. Obsahuje také procvičovací příklady s řešením, kontrolní otázky, shrnutí v závěru kapitol, přílohy (např. ukázky různých formulářů, směrná účtová osnova) a výsledky a řešení úlo...
Více informacíEkonomika cestovního ruchu - Jaromír Beránek
Anotace: Kniha detailně pojednává o mnohostranném jevu současné doby - o mezinárodním i domácím cestovním ruchu ve všech jeho souvislostech. Čtenář v ní najde informace o makroekonomických ukazatelích cestovního ruchu, ekonomických aspektech, mechanismu fungování trhu cestovního ruchu a turistiky i marketingu a propagaci. Publikaci využijí studenti středních, vyšších a v...
Více informacíEkonomika cestovního ruchu - Jaromír Beránek
<p></p><p style="text-align:justify;"> Kniha detailně pojednává o mnohostranném jevu současné doby - o mezinárodním i domácím cestovním ruchu ve všech jeho souvislostech. Čtenář v ní najde informace o makroekonomických ukazatelích cestovního ruchu, ekonomických aspektech, mechanismu fungování trhu cestovního ruchu a turistiky i marketingu a pr...
Více informacíČesko – anglický odborný konverzační slovník cestovního ruchu
Česko-anglická verze slovníku, který byl již vydán ve verzi česko-německé. Tematické členění, přinášející veškeré infor-mace o cestovním ruchu – jak teoretické, tak praktické – nezbytné pro pracovníky v tomto odvětví, studenty odborných škol se zaměřením na cestovní ruch resp. hotelnictví i pro samotné účastníky cestovního ruchu. Uživatelé slovníku mají možnost získat v j...
Více informacíZáklady ekonomiky cestovního ruchu - Petrů Z.
Anotace: Nově vydaná učebnice probírá vznik a základní podmínky vývoje cestovního ruchu, jeho podstatu, typologii a funkce, charakteristiku základních složek cestovního ruchu, organizaci cestovního ruchu v ČR, marketing v cestovním ruchu, právní úpravu vztahů v...
Více informacíMarketing a management pro střední a vyšší hotelové školy
Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uveden
Více informacíMarketing a management pro střední a vyšší hotelové školy
Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj mana...
Více informacíMarketing a management pro střední a vyšší hotelové školy
Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj mana...
Více informacíČesko–anglický odborný konverzační slovník cestovního ruchu - Bohuslav Balcar
Česko-anglická verze slovníku, který byl již vydán ve verzi česko-německé. Tematické členění, přinášející veškeré infor-mace o cestovním ruchu – jak teoretické, tak praktické – nezbytné pro pracovníky v tomto odvětví.
Více informacíEkonomika cestovního ruchu (978-80-867-2446-1)
Elektronická kniha - autor Jaromír Beránek, 296 stran Kniha detailně pojednává o mnohostranném jevu současné doby - o mezinárodním i domácím cestovním ruchu ve všech jeho souvislostech. Čtenář v ní najde informace o makroekonomických ukazatelích cestovního ruchu, ekonomických aspektech, mechanismu fungování trhu cestovního ruchu a turistiky.
Více informacíČesko – anglický odborný konverzační slovník cestovního ruchu - Bohuslav Balcar
Česko-anglická verze slovníku, který byl již vydán ve verzi česko-německé. Tematické členění, přinášející veškeré infor-mace o cestovním ruchu – jak teoretické, tak praktické – nezbytné pro pracovníky v tomto odvětví, studenty odborných škol se zaměřením na cestovní ruch resp. hotelnictví i pro samotné účastníky cestovního ruchu. Uživatelé slovníku mají možnost získat v j...
Více informacíČesko - anglický odborný konverzační slovník cestovního ruchu - Bohuslav Balcar
Anotace: Česko-anglická verze slovníku, který byl již vydán ve verzi česko-německé. Tematické členění, přinášející veškeré infor-mace o cestovním ruchu - jak teoretické, tak praktické - nezbytné pro pracovníky v tomto odvětví, studenty odborných škol se zaměřením na cestovní ruch resp. hotelnictví i pro samotné účastníky cestovního ruchu. Uživatelé slovníku mají možnost ...
Více informacíČesko-anglický odborný konverzační slovník cestovního ruchu - Bohuslav Balcar
<p>Česko-anglická verze slovníku, který byl již vydán ve verzi česko-německé. Tematické členění, přinášející veškeré infor-mace o cestovním ruchu – jak teoretické, tak praktické – nezbytné pro pracovníky v tomto odvětví, studenty odborných škol se zaměřením na cestovní ruch resp. hotelnictví i pro samotné účastníky cestovního ruchu. Uživatelé slovníku mají možnost z...
Více informacíNové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6)
Elektronická kniha - autor Halina Kotíková, 208 stran Kniha je první na našem trhu, která se věnuje novým trendům v nabídce cestovního ruchu a představuje je na konkrétních příkladech ze zahraničí i z ČR. Je určena pracovníkům a podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a místních samospráv, studentům VŠ a odborným organizacím v cestovním ruchu. V první...
Více informacíMarketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Kynclová J., Karásková E. - A5, brožovaná
Učebnice marketingu a managementu. Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrož...
Více informacíMarketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karásková
Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj mana...
Více informacíMarketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)
Kniha - autor Jaroslava Kynclová; Eva Karásková, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzova...
Více informacíMARKETING A MANAGEMENT PRO STŘEDNÍ A VYŠŠÍ HOTELOVÉ ŠKOLY - Jaroslava Kynclová; Eva Karásková
Anotace: Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochop...
Více informacíMarketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Jaroslava Kynclová
<p>Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí...
Více informacíČesko – anglický odborný konverzační slovník cestovního ruchu (978-80-88220-02-2)
Kniha - autor Bohuslav Balcar, 330 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Česko-anglická verze slovníku, který byl již vydán ve verzi česko-německé. Tematické členění, přinášející veškeré infor-mace o cestovním ruchu – jak teoretické, tak praktické – nezbytné pro pracovníky v tomto odvětví, studenty odborných škol se zaměřením na cestovní ruch resp. hotelnictví i pr...
Více informacíCestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi - K.Ryglová, M.Burian, I.Vajčnerová
Podnikání v cestovním ruchu v praxi..
Více informacíCestovní ruch
Výuka pokrývá tato témata:Cestovní ruch a jeho úloha v moderní společnostiTypologie cestovního ruchu Cestovní kanceláře a cestovní agentury Informační a rezervační technologie v cestovním ruchu Dopravní procesy v cestovním ruchuUbytovací služby v cestovním ruchu Stravovací služby v cestovním ruchuPrůvodcovské a animační službyDestinační management Marketing cestovního ruc...
Více informacíCestovní ruch - Alena Lachmanová
Výuka pokrývá tato témata: 1. Cestovní ruch a jeho úloha v moderní společnosti 2. Typologie cestovního ruchu 3. Cestovní kanceláře a cestovní agentury 4. Informační a rezervační technologie v cestovním ruchu 5. Dopravní procesy v cestovním ruchu 6. Ubytovací služby v cestovním ruchu 7. Stravovací služby v cestovním ruchu 8. Průvodcovské a animační služby 9. Destinační man...
Více informacíCestovní ruch (978-80-7402-216-6)
Kniha - autor Alena Lachmanová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Výuka pokrývá tato témata: Cestovní ruch a jeho úloha v moderní společnosti Typologie cestovního ruchu Cestovní kanceláře a cestovní agentury Informační a rezervační technologie v cestovním ruchu Dopravní procesy v cestovním ruchu Ubytovací služby v cestovním ruchu Stravovací slu...
Více informacíCestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi (978-80-247-4039-3)
Elektronická kniha - autor Kateřina Ryglová, Michal Burian, Ida Vajčnerová, 216 stran Prakticky zaměřená publikace s mnoha příklady je určena zejména podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a vzhledem k tomu, že představuje i teoretická východiska, tak i studentům středních a vysokých škol. Kniha pojednává o jednotlivých oblastech cestovního ruchu (CR)...
Více informacíRuština v praxi + 2CD
Ruština v praxi je učebnice současného, živého jazyka pro pokročilé uživatele. V prvních devíti lekcích se opakují běžné konverzační obraty potřebné při společenském styku, při seznamování, navazování kontaktů, při cestování, nákupech, návštěvě u lékaře apod. Dalších osm lekcí je zaměřeno na odbornou ruštinu v těchto tematických okruzích: peněžnictví, burza a obchod komod...
Více informacíRuština v praxi – verze s CD
Ruština v praxi je učebnice současného, živého jazyka pro pokročilé uživatele. V prvních devíti lekcích se opakují běžné konverzační obraty potřebné při společenském styku, při seznamování, navazování kontaktů, při cestování, nákupech, návštěvě u lékaře apod. Dalších osm lekcí je zaměřeno na odbornou ruštinu v těchto tematických okruzích: peněžnictví, burza a obchod komod...
Více informacíCestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi - Kateřina Ryglová, Michal Burian, Ida Vajčnerová e-kniha
Prakticky zaměřená publikace s mnoha příklady je určena zejména podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a vzhledem k tomu, že představuje i teoretická východiska, tak i studentům středních a vysokých škol.
Více informacíPodobné fráze: marketing v prumyslu | marketing pro ss vos a verejnost | marketing ve vzdelavani | vysekalova jitka a kol marketing | intuitivni marketing 2 vyd | marketing a management 12 vydani | moderni marketing 4 vydani | sportovni marketing vilem kunz | marketing pro firmu v krizi | moderni marketingovy vyzkum | marketing v pohybu kotler philip | grada emoce v marketingu | marketing jitka vysekalova | marketing vysekalova jitka | marketingovy vyzkum radek tahal | marketingovy vyzkum david melas | marketing v pohybu philip kotler | marketing management 14 vydani | marketing 6 vydani philip kotler | 22 vecnych zakonu marketingu | vysekalova jitka marketing | sten marketing nuzky velke | very good marketing guide | marketing v pojistovnictvi | emoce v marketingu jitka vysekalova | kniha marketing ve veku spolecnosti google | marketing ve veku spolecnosti google | ekonomika management marketing v kostce | marketingove rizeni skoly 2 vydani | miroslav foret marketingovy vyzkum | videoskoleni marketing ivo toman | grada moderni marketingovy vyzkum | internetovy marketing viktor janouch | viktor janouch internetovy marketing | kuchar vladimir medonosny marketing