Marketingove rizeni skoly 2 vydani

Pro vyhledávací frázi Marketingove rizeni skoly 2 vydani jsme na našem vyhledávači našli 19 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Marketingove rizeni skoly 2 vydani trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!

Nalezeno 19 produktů

Personalistika v řízení školy - Martin Šikýř

„Škola potřebuje dostatek schopných a motivovaných zaměstnanců…“Jedna z úvodních vět knihy je obecně známou pravdou uznávanou zřejmě každým ředitelem školy. Je to právě on, kdo musí potřebu zaměstnanců naplánovat, ty nejlepší vybrat a zajistit jejich adaptaci. Tím ale jeho činnost v roli personalisty zdaleka nekončí. Potřebné je řízení pracovního výkonu zaměstnanců, jejic...

Více informací
Dostupnost: skladem

Pedagogický proces a jeho řízení - 2. aktualizované vydání (999-00-018-1177-8)

Elektronická kniha - autor Václav Trojan, 92 stran Bez pedagogického procesu nemůže existovat žádná škola. O této skutečnosti svědčí i druhé vydání publikace Pedagogický proces a jeho řízení, které se mu věnuje z různých úhlů pohledu. Kniha je netradičně rozdělena na tři základní části nazvané Získání žáka, Udržení žáka a Kultivace žáka a ukazuje, co všechno ško...

Více informací
Dostupnost: skladem

Pedagogický proces a jeho řízení: 2. aktualizované vydání (978-80-7598-115-8)

Kniha - 92 stran, česky Bez pedagogického procesu nemůže existovat žádná škola. O této skutečnosti svědčí i druhé vydání publikace Pedagogický proces a jeho řízení, které se mu věnuje z různých úhlů pohledu. Kniha je netradičně rozdělena na tři základní části nazvané Získání žáka, Udržení žáka a Kultivace žáka a ukazuje, co všechno školní práci ovlivňuje. Je tak vytvoře...

Více informací
Dostupnost: skladem

Management - Základy managementu, 2. vydání - Jaroslav Zlámal

<p>Publikace Management je moderní učebnice managementu pro střední školy. Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů "do života". Zabývá se například plánováním, organizováním...

Více informací
Dostupnost: skladem

Marketing 2. přepracované a doplněné vydání - Marcela Zamazalová

Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vydání úspěšné učebnice vymezuje základní marketin...

Více informací
Dostupnost: skladem

MARKETING - Základy marketingu 2 (studentská) 3. vydání - Ing. Marek Moudrý - A4

Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku. Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha ...

Více informací
Dostupnost: skladem

Management - Základy managementu / 2. vydání - Jana Bellová; Jaroslav Zlámal; Petr Bačík

Anotace: Publikace Management je moderní učebnice managementu pro střední školy. Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů "do života". Zabývá se například plánováním, organizováním a hier...

Více informací
Dostupnost: do 7 dnů

Testy obecných studijních předpokladů a základy logiky 2. díl, 12. vydání - autorů kolektiv

<p>Publikace vychází již v 9. přepracovaném a aktualizovaném vydání a reaguje na nové trendy v přijímacím řízení v českém vysokém školství, kde se u přijímacích zkoušek začínají masivně testovat obecné studijní předpoklady, jež vycházejí převážně z logických testů a SCIO testů. <br /> Test OSP je součástí přijímacích zkoušek na Univerzitu Karlovu v Praze, Ost...

Více informací
Dostupnost: skladem

MARKETING - Základy marketingu 1 (studentská) 3. vydání - Ing. Marek Moudrý - A4

Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku. Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha ...

Více informací
Dostupnost: skladem

Studijní předpoklady a základy logiky 2. díl

Publikace vychází již v 9. přepracovaném a aktualizovaném vydání a reaguje na nové trendy v přijímacím řízení v českém vysokém školství, kde se u přijímacích zkoušek začínají masivně testovat obecné studijní předpoklady, jež vycházejí převážně z logických testů a SCIO testů. Test OSP je součástí přijímacích zkoušek na Univerzitu Karlovu v Praze, Ostravskou univerzitu, Uni...

Více informací
Dostupnost: skladem

Studijní předpoklady a základy logiky 2. díl

Publikace vychází již v 9. přepracovaném a aktualizovaném vydání a reaguje na nové trendy v přijímacím řízení v českém vysokém školství, kde se u přijímacích zkoušek začínají masivně testovat obecné studijní předpoklady, jež vycházejí převážně z logických testů a SCIO testů. Test OSP je součástí přijímacích zkoušek na Univerzitu Karlovu v Praze, Ostravskou univerzitu, Uni...

Více informací
Dostupnost: do 2 dnů

Studijní předpoklady a základy logiky 2. díl Cvičebnice příkladů

Studijní předpoklady a základy logiky 2. díl Cvičebnice příkladů Komentované příklady - Vzorové testy k samostatnému řešení - Příprava na SCIO testy - Příprava na TSP Masarykovy univerzity Publikace vychází již v 9. přepracovaném a aktualizovaném vydání a reaguje na nové trendy v přijímacím řízení v českém vysokém školství, kde se u přijímacích zkoušek začínají masivně ...

Více informací
Dostupnost: do 4 dnů

Testy obecných studijních předpokladů a základy logiky 2. díl

Publikace vychází již v 9. přepracovaném a aktualizovaném vydání a reaguje na nové trendy v přijímacím řízení v českém vysokém školství, kde se u přijímacích zkoušek začínají masivně testovat obecné studijní předpoklady, jež vycházejí převážně z logických testů a SCIO testů. Test OSP je součástí přijímacích zkoušek na Univerzitu Karlovu v Praze, Ostravskou univerzitu, Uni...

Více informací
Dostupnost: do 1 dnů

Testy 2023-2024 z českého jazyka pro žáky 9. tříd ZŠ (978-80-7358-409-2)

Kniha - autor Petra Adámková; Eva Beková; Eva Blažková; Šárka Dohnalová; Alena Hejduková, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Cílem publikace je důkladně žáky připravit na jednotné přijímací zkoušky na střední školy. Novinkou tohoto vydání jsou stručné přehledy učiva a řešené úlohy, které podporují cílenou přípravu na okruhy testované přijímací zkouškou. ...

Více informací
Dostupnost: skladem

Testy obecných studijních předpokladů a základy logiky 2. díl - kolektiv autorů

Anotace: Publikace vychází již v 9. přepracovaném a aktualizovaném vydání a reaguje na nové trendy v přijímacím řízení v českém vysokém školství, kde se u přijímacích zkoušek začínají masivně testovat obecné studijní předpoklady, jež vycházejí převážně z logických testů a SCIO testů. Test OSP je součástí přijímacích zkoušek na Univerzitu Karlovu v Praze, Ostravskou unive...

Více informací
Dostupnost: do 7 dnů

Marketing - Zamazalová M. a kolektiv - 164x237 mm

2. přepracované a doplněné vydání. Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vyd...

Více informací
Dostupnost: do 7 dnů

Marketing služeb efektivně a moderně - Vaštíková Miroslava - 17x24

2., aktualizované a rozšířené vydání. V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovn...

Více informací
Dostupnost: do 2 dnů

Sbírka úloh z matematiky pro přípr.k matur.zk. a k přijímacím zk.na VŠ - Kubát Josef - A5

1. vydání. Tato stále žádaná sbírka vychází již ve 4. vydání. Jak plyne z jejího názvu, je sbírka určena k závěrečnému předmaturitnímu opakování z matematiky a pro přípravu k přijímacím zkouškám na vysoké školy. Obsahuje řešené příklady a neřešené úlohy obsahově sestavené do deseti tematických celků. Každý tematický celek začíná shrnutím základních definic, vzorců, vět, v...

Více informací
Dostupnost: skladem

Atlas českých dějin, 1. díl – do r. 1618 - Eva Semotanová - 230 x 320 mm

Školní dějepisný atlas českých dějin pro střední školy. První část dvoudílné edice atlasů se věnuje počátkům osídlení, prvním státním útvarům, období středověku a počátku novověku na našem území. V mapách a plánech sleduje územní, kulturní i hospodářský vývoj předchůdců dnešního státu a jeho obyvatel do roku 1618. Mapy doplňuje množství grafů, dobových erbů, portrétů výz...

Více informací
Dostupnost: skladem
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK