Strategicke rizeni teorie 2 vydani

Pro vyhledávací frázi Strategicke rizeni teorie 2 vydani jsme na našem vyhledávači našli 9 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Strategicke rizeni teorie 2 vydani trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!

Nalezeno 9 produktů

Strategické řízení Teorie pro praxi

Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zmařit. Mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím. Systematický přístup k analýze prostředí, shromažďování a vyhodnocování strategicky významných informací však rozhodně nemůže škodit. Na jeho ...

Více informací
Dostupnost: do 2 dnů

Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe, 2. vydání - Jiří Fotr

<p></p><p> Kvalitní strategie a strategické plánování jsou jedním ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům a dalším pracovníkům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů, a to s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situa...

Více informací
Dostupnost: skladem

Strategické řízení. Teorie pro praxi, 3. přepracované vydání - Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Oldřich Vykypěl

Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zmařit. Mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím. Systematický přístup k analýze prostředí, shromažďování a vyhodnocování strategicky významných informací však rozhodně nemůže škodit. Na jeho ...

Více informací
Dostupnost: skladem

Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe

Kvalitní strategie a strategické plánování jsou jedním ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům a dalším pracovníkům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů, a to s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Druhé vydání publikace se ...

Více informací
Dostupnost: do 1 dnů

Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2)

Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, 416 stran, česky ??Kvalitní strategie a strategické plánování jsou jedním ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům a dalším pracovníkům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů, a to s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení riz...

Více informací
Dostupnost: skladem

Kvalita software - Teorie a praxe, 2. vydání - Petr Roudenský

<p>Informační technologie a telekomunikace dnes zásadně ovlivňují prakticky všechny aspekty života moderní společnosti, stejně jako samotnou globální ekonomiku. Rostoucí integrace a závislost na softwaru v nejrůznějších podobách logicky zvyšují požadavky na jeho kvalitu. Tato publikace se zabývá komplexním pohledem na jednotlivé aspekty kvality softwaru a jejich vzá...

Více informací
Dostupnost: skladem

Public Management - David Špaček

V teorii a praxi. Manažerské činnosti se musí vždy přizpůsobit charakteristikám prostředí, ve kterém probíhají. Jsou ovlivňovány typem organizace (povahou její činnosti), její velikostí, organizační kulturou, strukturou financování, způsobem vlastnictví apod. Veřejná správa je souborem regulací, organizací, zaměstnanců, činností a procesů. Je prostředím, které vykazuje v...

Více informací
Dostupnost: skladem

Finanční analýza organizace z pohledu zájmových skupin - Jindřich Špička

Finanční analýza není jen mechanický výpočet soustav finančně analytických ukazatelů z účetní závěrky a komentování trendu jejich vývoje. Je především o hledání vhodné kombinace ukazatelů vzhledem k potřebám a očekávání uživatele výsledků, je o hledání příčin významných změn v ekonomické situaci podnikatelského subjektu, na něž navazují manažerská rozhodnutí. Na rozdíl od...

Více informací
Dostupnost: skladem

Marketing služeb efektivně a moderně - Vaštíková Miroslava - 17x24

2., aktualizované a rozšířené vydání. V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovn...

Více informací
Dostupnost: do 2 dnů
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK