Milos toman intuitivni marketing

Pro vyhledávací frázi Milos toman intuitivni marketing jsme na našem vyhledávači našli 11 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Milos toman intuitivni marketing trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!

Nalezeno 11 produktů

Královna v nesnázích - Miloš Toman

William C. Thomson je mladý muž, jemuž do stoprocentního gentlemana něco málo schází, či spíše přebývá. Disponuje totiž schopnostmi, o něž zpočátku ani moc nestojí. Umět procházet zdí, být neviditelný či rozumět cizím jazykům.

Více informací
Dostupnost: skladem

Královna v nesnázích - Miloš Toman

<p>William C. Thomson je mladý muž, jemuž do stoprocentního gentlemana něco málo schází, či spíše přebývá. Disponuje totiž schopnostmi, o něž zpočátku ani moc nestojí. Umět procházet zdí, být neviditelný či rozumět cizím jazykům, to se mu zdá být pro člověka jeho postavení nevhodné. Čím hlouběji se však zaplétá do podivuhodných příběhů, tím více si uvědomuje, že bez...

Více informací
Dostupnost: skladem

Intuitivní marketing prodává - Miloš Toman e-kniha

Předkládaná kniha vám řekne, jak prostřednictvím moderních technologií a internetu, ale i tradičně tváří v tvář, oslovit nejen rozum, ale také instinkty a emoce klientů a dosáhnout tak prodejního a podnikatelského úspěchu.

Více informací
Dostupnost: skladem

Výtah k úspěchu - Miloš Toman e-kniha

K úspěchu je prý nutno dojít po schodech, pěkně stupeň za stupněm. Miloš Toman však ve své nové knize tento rozšířený názor zpochybňuje. Za nejdůležitější nástroj k získání bohatství a úspěchu totiž považuje kreativitu.

Více informací
Dostupnost: skladem

Královna v nesnázích - Miloš Toman e-kniha

William C. Thomson je mladý muž, jemuž do stoprocentního gentlemana něco málo schází, či spíše přebývá. Disponuje totiž schopnostmi, o něž zpočátku ani moc nestojí. Umět procházet zdí, být neviditelný či rozumět cizím jazykům.

Více informací
Dostupnost: skladem

KRÁLOVNA V NESNÁZÍCH - Miloš Toman

Anotace: Dne 1. dubna vychází v nakladatelství Intuitivní marketing fantasy kniha Královna v nesnázích, první ze série Podivuhodné příběhy. Mnohé čtenáře zřejmě překvapí, že jejím autorem je Miloš Toman, známý především svými knihami z oblasti marketingu. Třebaže je tedy Královna v nesnázích již jeho pátou knihou, na poli beletrie jej ji možno považovat za prvotinu. A o...

Více informací
Dostupnost: do 7 dnů

Intuitivní marketing pro 21. století | Miloš Toman

Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále ší...

Více informací
Dostupnost: skladem

Intuitivní marketing pro 21. století - Miloš Toman

<p>Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu ...

Více informací
Dostupnost: skladem

Intuitivní marketing 2.vydání - Miloš Toman

<p>Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou...

Více informací
Dostupnost: skladem

Intuitivní marketing pro 21. století - Miloš Toman - 15x21 cm, Sleva 40%

Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví!. Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu....

Více informací
Dostupnost: do 7 dnů

Zamrzlá produktivita - Miloš Toman - 15x21 cm

Proč produktivita práce stagnuje a co se s tím da dělat?. Od roku 2008 se u nás nezvyšuje produktivita práce, ve vyspělých zemích je situace obdobná. Management firem strká hlavy do písku a těší se, že to vyřeší růst na trhu. Ten se však obnovuje zvolna a nejistě. Běžně se uvádí, že produktivita poklesla nebo stagnuje kvůli krizi. Co když je to ale naopak? Naznačuje ...

Více informací
Dostupnost: do 7 dnů
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK