Intuitivni marketing 2 vydani toman milos

Nalezeno 3 produkty

Intuitivní marketing 2.vydání - Miloš Toman

<p>Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou...

Více informací
Dostupnost: skladem

Intuitivní marketing pro 21. století - Miloš Toman

<p>Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu ...

Více informací
Dostupnost: skladem

Intuitivní marketing pro 21. století - Miloš Toman - 15x21 cm, Sleva 40%

Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví!. Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu....

Více informací
Dostupnost: do 7 dnů
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK