Management a marketing sportu
Pro vyhledávací frázi Management a marketing sportu jsme na našem vyhledávači našli 284 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Management a marketing sportu trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!
OFENZÍVNÍ MARKETING
Po zkušenostech s využitím prvního vydání knihy "Marketing pro firmu v krizi" ve své vlastní poradenské a přednáškové činnosti zkušený autor a marketi...
Více informacíIntuitivní marketing pro 21. století MANAGEMENT PRESS
Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. K...
Více informacíMarketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telef...
Více informacíMarketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telef...
Více informacíIntuitivní marketing pro 21. století | Miloš Toman
Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále ší...
Více informacíIntuitivní marketing pro 21. století - Miloš Toman
<p>Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu ...
Více informacíIntuitivní marketing 2.vydání - Miloš Toman
<p>Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou...
Více informacíBudoucnost (ne)práce / Ovládněte AI, získejte superschopnosti, vydělávejte víc a žijte podle vlastních pravidel - Filip Dřímalka
Anotace: Umělá inteligence (z)mění i vaši práci k nepoznání. ***** Jste připraveni? ***** Věřili jsme, že umělá inteligence nahradí pouze rutinní a špatně placenou práci. Omyl. Nové generace AI umějí psát, programovat, malovat nebo radit k nerozeznání od li...
Více informacíMarketing Strategy a Management
Marketing Strategy a Management provides students with a thorough step-by-step exploration and grounding in marketing strategy concepts, processes
Více informacíGlizigen spray 60 ml
Přípravek na přírodní bázi, který je určený k péči o oblast genitálií. Zklidňuje podrážděnou sliznici, zbavuje zápachu a odstraňuje následky agresivního působení mycích prostředků na citlivá intimní místa. Glizigen sprej snižuje možnost virového onemocnění zejména během kritických dní menstruace, po intimním styku, po aktivním sportu, v horkém počasí....
Více informacíMarketing Management and Strategy
A practical management guide to the ideas in marketing and strategy for MBA and executive courses, this book focuses on key issues relevant to modern
Více informacíService Management and Marketing
* This text examines why managing the marketing function has become a responsibility for top-level executives; and why the total marketing function is
Více informacíRetail Marketing Management
A leading Professor of Retail Marketing presents 5 new frames through which students and practitioners can understand and approach the evolving enviro
Více informacíMarketing Communications Management
â€First rate and comprehensive. This book has got it just right: a rich blend of academic underpinning and practical examples in a very readable sty
Více informacíMarketing neziskových organizácií, športu a kultúry
Publik?cia sa odborn?m sp?sobom zaober? mo?nos?ami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskov?ho sektora, ?portu a kult?ry. Jej cie?om je pouk?za? na tie marketingov? aspekty, ktor? sa pr?ve v neziskovom sektore, ?porte a kult?re odli?uj? od tradi?n?ho ?i komer?n?ho ch?pania marektingov?ch princ?pov. Najv???ia pozornos? sa venuje ?pecifik?m marketingov?ho mixu ...
Více informacíMarketing management - Kevin Lane Keller
<p>Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobiln...
Více informacíStrategic Marketing Management in Asia
With a view to continue the current growth momentum, excel in all phases of business, and create future leadership in Asia and across the globe, there
Více informacíBusiness to Business Marketing Management
Business to Business (B2B) markets are considerably more challenging than consumer markets and demand a more specific skillset from marketers. This te
Více informacíMusic Management, Marketing and PR
A guide to the study and practice of the music industries in the 21st century. Tying academic research to industry insight, it helps students understa
Více informacíKoučování - Rozvoj osobnosti a zvyšování výkonnosti - John Whitmore
Anotace: Koučování se dnes stává stále významnějším, účinnějším nástrojem vedení lidí. Stalo se uznávanou, nepřehlédnutelnou profesí. Manažeři si začínají uvědomovat, že koučování jim umožňuje podívat se na problé...
Více informacíRozumíte svým zákazníkům
Klíčem k úspěchu každé firmy je získat a udržet si dobré zákazníky, proto je právě marketing tak důležitou oblastí manažerské práce. Marketing je ale také slovo, které v mnoha lidech vzbuzuje dojem něčeho složitého, co je vyhrazeno pouze odborníkům. Často se také vnímání marketingu zužuje na jeho nejviditelnější projev – reklamu. Autoři – lektoři TC Business School – názo...
Více informacíO strategickém marketingu
Proč řada firem, které vyrábějí produkty na špičkové technologické úrovni 21. století, řídí svůj marketing stejně, jako v šedesátých letech 20. století? Jak najít cestu k současnému zákazníkovi a využít všech možností, které se dnes marketingu nabízejí? O tom je další ze série 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Revue, která tentokrát přináší čtenářům postřehy a...
Více informacíProjektový management ve sportu - Jaroslav Rektořík
Publikace vychází z aktuálních potřeb odvětvového managementu sportu, ve kterém se jako jeden z důležitých nástrojů řízení stále více uplatňuje právě projektový management. Je využíván především pro přípravu, průběh a vyhodnocování domácích i mezinárodních sportovních akcí různého rozsahu a zaměření, stejně jako pro zpracování projektových záměrů (žádostí), jež tvoří nezb...
Více informacíLázeňství - management a marketing - Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček
Anotace: Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretic...
Více informacíMarketing management - Kotler+Keller - Philip Kotler; Kevin Lane Keller
Anotace: Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekon...
Více informacíLázeňství management a marketing - Dagmar Jakubíková
<p></p><p> Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s up...
Více informacíIntuitivní marketing pro 21. století - Miloš Toman - 15x21 cm, Sleva 40%
Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví!. Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu....
Více informacíMarketing management (978-80-247-4150-5)
Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý...
Více informacíLubricant Marketing, Selling, and Key Account Management
This book fills a need for a guide on the important commercial aspects of the lubricants business, offering valuable insights from an industry veteran
Více informacíMarketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
Více informacíMezinárodní marketing
Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať...
Více informacíMarketing a management pro střední a vyšší hotelové školy
Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uveden
Více informacíMarketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)
Elektronická kniha - autor Ladislav Kesner, 304 stran Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otáze...
Více informacíMarketing a management pro střední a vyšší hotelové školy
Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj mana...
Více informacíMarketing a management pro střední a vyšší hotelové školy
Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj mana...
Více informacíProjektový management ve sportu (978-80-210-7995-3)
Kniha - autor Jaroslav Rektořík; Petr Pirožek; Jana Nová, 180 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace vychází z aktuálních potřeb odvětvového managementu sportu, ve kterém se jako jeden z důležitých nástrojů řízení stále více uplatňuje právě projektový management. Je využíván především pro přípravu, průběh a vyhodnocování domácích i mezinárodních sportovní...
Více informacíLázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
Kniha - autor Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tluchoř, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenos...
Více informacíMarketing neziskových organizácií, športu a kultúry - Mária Tajtáková; Jana Nová; Ladislav Bedřich
<p>Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujú od tradičného či komerčného chápania marektingových princípov. Najväčšia pozornosť sa venuje špecifikám marketingov...
Více informacíStrategic Pharmaceutical Marketing Management in Growth Markets Taylor & Francis Ltd
India is the largest provider of generic drugs globally. The Indian pharmaceutical sector supplies over 50 per cent of theglobal demand for various vaccines, and as a result, holds an important position in the global pharmaceutical sector. This book is a comprehensive study of pharmaceutical marketing management in the Indian context and similar growth markets. This book ...
Více informacíStrategic Pharmaceutical Marketing Management in Growth Markets Taylor & Francis Ltd
India is the largest provider of generic drugs globally. The Indian pharmaceutical sector supplies over 50 per cent of theglobal demand for various vaccines, and as a result, holds an important position in the global pharmaceutical sector. This book is a comprehensive study of pharmaceutical marketing management in the Indian context and similar growth markets. This book ...
Více informacíRoutledge Handbook of Tourism Experience Management and Marketing
This handbook offers a comprehensive and thorough inquiry into both customary and emergent issues of tourism experience and co-creation. Drawing toget
Více informacíFashion Marketing 3e
'Clothing that is not purchased or worn is not fashion' (to paraphrase Armani) Knowledge of marketing is essential to help ensure success and reduce the risk of failure in fashion. For the designer starting up in business, this book offers a guide to the major decisions that will enable you to fulfil your creative potential and be a financial success: What are the major ...
Více informacíMarketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Kynclová J., Karásková E. - A5, brožovaná
Učebnice marketingu a managementu. Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrož...
Více informacíMarketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner e-kniha
Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách?
Více informacíMarketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karásková
Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj mana...
Více informacíMarketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)
Kniha - autor Jaroslava Kynclová; Eva Karásková, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzova...
Více informacíMARKETING A MANAGEMENT PRO STŘEDNÍ A VYŠŠÍ HOTELOVÉ ŠKOLY - Jaroslava Kynclová; Eva Karásková
Anotace: Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochop...
Více informacíMarketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Jaroslava Kynclová
<p>Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí...
Více informacíManagement budoucnosti
Vezmeme-li v úvahu téměř milion živnostníků a vedoucí malých, středních a velkých podniků, představuji ti, kteří přímo řídí, asi jeden a půl milionu lidí, což je zhruba jedna sedmina obyvatel České republiky. Je to velké číslo, ale také velká odpovědnost, vyžadující nemalé znalosti a dovednosti. Jako konkrétní pomoc manažerům vydává nakladatelství Professional Publishing ...
Více informacíManagement budoucnosti
ezmeme-li v úvahu téměř milion živnostníků a vedoucí malých, středních a velkých podniků, představuji ti, kteří přímo řídí, asi jeden a půl milionu lidí, což je zhruba jedna sedmina obyvatel České republiky. Je to velké číslo, ale také velká odpovědnost, vyžadující nemalé znalosti a dovednosti. Jako konkrétní pomoc manažerům vydává nakladatelství Professional Publishing k...
Více informacíLázeňství. management a marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Eliška Vildová, Jan Tlučhoř
Publikace zkušených autorů se zaměřuje na management a marketing lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků v oboru.
Více informacíLázeňství. management a marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Eliška Vildová, Jan Tlučhoř e-kniha
Publikace zkušených autorů se zaměřuje na management a marketing lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků v oboru.
Více informacíMarketing and Managing Tourism Destinations
This book is a comprehensive and integrated introductory textbook covering destination management and marketing in one volume. It focuses on how desti
Více informacíFirma II - Němčina pro podnikový management - Grabmüller a kolektiv M.
Němčina pro podnikový management Druhý díl učebnice se zabývá činnostmi v hospodářské praxi. Jde o řízení, financování, platební styk, úvěr, nákup, skladování, dopravu, marketing, zahraniční obchod, d
Více informacíManagement a hospodaření muzeí
Kniha zkoumá problém řízení a hospodaření muzeí a snaží se ukázat muzeum jako kulturní instituci, která může být analyzována z historického, muzeologického, kulturního, funkčního, sociologického, statistického, ekonomického, manažerského, marketingového i administrativně správního aspektu.Publikace má vedle teoretického přínosu také přínos praktický – teoretické závěry op...
Více informacíManagement a hospodaření muzeí
Kniha zkoumá problém řízení a hospodaření muzeí a snaží se ukázat muzeum jako kulturní instituci, která může být analyzována z historického, muzeologického, kulturního, funkčního, sociologického, statistického, ekonomického, manažerského, marketingového i administrativně správního aspektu. Publikace má vedle teoretického přínosu také přínos praktický – teoretické závěry o...
Více informacíMarketing management. 14. vydání - Philip Kotler, Kevin Lane Keller e-kniha
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
Více informacíPodobné fráze: vykon a trenink ve sportu | jested hora sportu a turistiky | masaz a regenerace ve sportu | pravni aspekty nasili ve sportu | flow ve sportu adam blazej | sportuj se psem hrochova anna | sociologie sportu sekot ales | albi tipni si legendy sportu | sportuj se psem anna hrochova | regenerace a vyziva ve sportu | jak lide sportovali a sportuji | tipni si legendy sportu albi | sportuji arasidy velikost 350 g | sportuji arasidy velikost 700 g | sportuji arasidy velikost 35 g | management od a po z | zeny a management | management od a do z | management and the arts | management as a calling | seo and search marketing in a week | zlamal a kol management | manazer a management | 1u cable management arm | marketing a nova ekonomika | nejlevnejsi marketing od a do z | world marketing of america ntk15 | marketing pro ss vos a verejnost | vysekalova jitka a kol marketing | marketing zaklady a principy | marketing an introduction | politika a politicky marketing | nova pravidla marketingu a pr | takto sa robi marketing allan dib | logistika pro obchod a marketing