Marketing a nova ekonomika
Pro vyhledávací frázi Marketing a nova ekonomika jsme na našem vyhledávači našli 96 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Marketing a nova ekonomika trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!
NOVÁ EKONOMIKA - Eva Kislingerová
Anotace: Publikace reaguje na změny vnějšího ekonomického prostředí. Přináší řadu nových analytických postupů a mechanismů
Více informacíNová ekonomika - Eva Kislingerová
Publikace reaguje na změny vnějšího ekonomického prostředí. Přináší řadu nových analytických postupů a mechanismů – zejména pro analýzu rozhodovacích procesů a vyhodnocování výsledků rozhodnutí pro reálnou podnikovou praxi. Právě praxe a „zkouška“ prostřednictvím ekonomické krize v letech 2008-2010 ukázaly, že v nadcházejícím období bude nutné zaměřit pozornost především ...
Více informacíManažerská ekonomika
Nové, aktualizované a doplněné vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy je určeno všem manažerům, podnikatelům a studentům vysokých škol. V knize se dozvíte nezbytné informace o všech činnostech, které vykonávají ekonomové a manažeři ve firmách (investiční a finanční činnost, nákup, výroba, inovace a marketing, rozbory, controlling a interní audit), seznámíte se...
Více informacíEkonomika 2 - Hlavní činnost, marketing a prodej - Klínský, Münch,
PRO EKONOMICKY ZAMĚŘENÉ OBORY SŠ. Učebnice spojuje výkladový text a procvičovací úlohy. Učebnice má udělenu doložku MŠMT ČR č. j. MSMT-5247/2019-9. Obsah učebnice je rozdělen do následujících kapitol: Hlavní činnost Marketing Prodejní činnost
Více informacíMarketing školy
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na efektivní komunikaci škol s veřejností. Mezi výrazné novinky patří prezentace školy jako značky, návod na realizaci komunikační kampaně se zaměřením na cílové skupiny škol. Dále je to orientace na využití technologií v ...
Více informacíPřehled učiva k maturitě: EKONOMIKA
Publikace obsahuje učivo středoškolské ekonomiky.Zahrnuje následující témata: hospodářská politika státu, základní poznatky o podniku a podnikání v tržní ekonomice, právní formy podnikání, řízení podniku, marketing, výsledek hospodaření, daně a pojistné na zákonné pojištění, finanční anylýza a další.
Více informacíPřehled učiva k maturitě Ekonomika
Publikace obsahuje učivo středoškolské ekonomiky. Zahrnuje následující témata: hospodářská politika státu, základní poznatky o podniku a podnikání v tržní ekonomice, právní formy podnikání, řízení podniku, marketing, výsledek hospodaření, daně a pojistné na zákonné pojištění, finanční anylýza a další. Učebnici lze využít především jako vhodný materiál na přípravu k maturi...
Více informacíNová ekonomika: Nové příležitosti? (978-80-7400-403-2)
Kniha - autor Eva Kislingerová, 322 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace reaguje na změny vnějšího ekonomického prostředí. Přináší řadu nových analytických postupů a mechanismů – zejména pro analýzu rozhodovacích procesů a vyhodnocování výsledků rozhodnutí pro reálnou podnikovou praxi. Právě praxe a „zkouška“ prostřednictvím ekonomické krize v letech 200...
Více informacíMarketing školy - Ludvík Eger
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na efektivní komunikaci škol s veřejností.
Více informacíMarketing školy - Ludvík Eger
Anotace: Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na efektivní komunikaci škol s veřejností. Mezi výrazné novinky patří prezentace školy jako značky, návod na realizaci komunikační kampaně se zaměřením na cílové skupiny škol. Dále je to orientace na využití tech...
Více informacíMarketing školy - Ludvík Eger
<p>Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na efektivní komunikaci škol s veřejností. Mezi výrazné novinky patří prezentace školy jako značky, návod na realizaci komunikační kampaně se zaměřením na cílové skupiny škol. Dále je to orientace na využití techn...
Více informacíEkonomika a řízení odvětví veřejného sektoru
Kniha je určena zájemcům o problematiku ekonomiky a řízení těch odvětví národního hospodářství, která jsou z pohledu uspokojování potřeb občanů obvykle zařazována do veřejného sektoru. Je určena především pro pedagogy a studenty vysokých škol, pracovníkům veřejné správy na všech úrovních. Předpokládá základní znalosti vědních oborů veřejná ekonomika a veřejné finance, ze ...
Více informacíPřehled učiva k maturitě - Ekonomika - Karel Biňovec
Publikace obsahuje učivo středoškolské ekonomiky. Zahrnuje následující témata: hospodářská politika státu, základní poznatky o podniku a podnikání v tržní ekonomice, právní formy podnikání, řízení podniku, marketing, výsledek hospodaření, daně a pojistné na zákonné pojištění, finanční anylýza a další. Učebnici lze využít především jako vhodný materiál na přípravu k maturi...
Více informacíPřehled učiva k maturitě – ekonomika - Karel Biňovec
<p>Publikace obsahuje učivo středoškolské ekonomiky. Zahrnuje následující témata: hospodářská politika státu, základní poznatky o podniku a podnikání v tržní ekonomice, právní formy podnikání, řízení podniku, marketing, výsledek hospodaření, daně a pojistné na zákonné pojištění, finanční anylýza a další. Učebnici lze využít především jako vhodný materiál na přípravu...
Více informacíManažerská ekonomika (978-80-247-3494-1)
Elektronická kniha - autor Miloslav Synek, kolektiv a, 480 stran V novém vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy se dozvíte nezbytné informace o všech činnostech, které vykonávají ekonomové a manažeři ve firmách (investiční a finanční činnost, nákup, výroba, inovace a marketing, rozbory, controlling a interní audit), seznámíte se s veličinami charakterizujícími h...
Více informacíKreativní ekonomika (978-80-247-3608-2)
Elektronická kniha - autor Jitka Kloudová, kolektiv a, 224 stran Rozvoj kreativní ekonomiky, jež je spjat s prohloubením kreativních dovedností, rozšiřováním kreativní třídy a s nárůstem firem v kreativním průmyslu, se jeví jako jeden z významných kroků pro zvýšení konkurenceschopnosti ekonomik. Autoři poukazují na nový, stále sílící trend významu kreativní ekonomiky ve ...
Více informacíKreativní ekonomika - trendy, výzvy, příležitosti - Jitka Kloudová
<p>Rozvoj kreativní ekonomiky, jež je spjat s prohloubením kreativních dovedností, rozšiřováním kreativní třídy a s nárůstem firem v kreativním průmyslu, se jeví jako jeden z významných kroků pro zvýšení konkurenceschopnosti ekonomik. Autoři poukazují na nový, stále sílící trend významu kreativní ekonomiky ve vyspělých státech, kde dochází k vyššímu prosazování indi...
Více informacíEkonomika nerovnosti - Anthony B. Atkinson - 17x22 cm
Nerovnost snížit lze. Pojďme do toho!. Nerovnost snížit lze. Pojďme do toho! Nerovnost je jedním ze současných nejpalčivějších problémů v sociální sféře. Po druhé světové válce se ji dařilo držet na uzdě, ovšem v poslední době se s velkou vehemencí vrací. Všichni o rozsahu tohoto problému vědí, ale jen málo bylo doposud řečeno o tom, co se dá dělat, když si nechceme je...
Více informacíMarketing neziskových organizácií, športu a kultúry - Mária Tajtáková; Jana Nová; Ladislav Bedřich
<p>Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujú od tradičného či komerčného chápania marektingových princípov. Najväčšia pozornosť sa venuje špecifikám marketingov...
Více informacíEkonomika nejen k maturitě - P. Klínský, O. Münch - A4
10.aktualizované vydání. Pro ty z vás, kteří preferují mít vše potřebné v jedné knize. Učebnice je určena zejména pro ekonomická lycea, pro obor Ekonomika a podnikání a pro školy s rozšířenou výukou ekonomiky. Lze ji využít i jako vhodný materiál pro přípravu k maturitní zkoušce. V obsahu je nově zařazeno téma Cirkulární ekonomika. Učebnice zahrnuje následující téma...
Více informacíPřehled učiva k maturitě – ekonomika - Biňovec Karel - A5
Přehled učiva ekonomie k maturitě. Publikace obsahuje učivo středoškolské ekonomiky. Zahrnuje následující témata: hospodářská politika státu, základní poznatky o podniku a podnikání v tržní ekonomice, právní formy podnikání, řízení podniku, marketing, výsledek hospodaření, daně a pojistné na zákonné pojištění, finanční anylýza a další. Učebnici lze využít především jako ...
Více informacíNová třída
Kniha Nová třída (1957), kterou deník The New York Times zařadil mezi deset nejvlivnějších knih minulého století, spoludefinuje žánru takzvaného „loučení se s bohem, který selhal“. Podává podrobný a přesný rozbor komunismu, jeho základních vlastností a podstaty komunistické moci, které vidí ve čtyřech základních bodech: 1) Ve všech státech, ve kterých komunisté vládli, do...
Více informacíEKONOMIKA 2 – PRO EKONOMICKY ZAMĚŘENÉ OBORY SŠ EDUKO nakladatelstvi, s.r.o.
Hlavní činnost, marketing a prodej. Učebnice spojuje výkladový text a procvičovací úlohy. Učebnice má udělenu doložku MŠMT ČR č. j. MSMT-5247/2019-9. ...
Více informacíOnline marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Jitka Burešová
<p>Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního form...
Více informacíOnline marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, n...
Více informacíVýchova k občanství pro 9. ročník ZŠ a víceleté gymnázia - Mgr. A. Laicmanová - A4
Nová učebnice Výchova k občanství pro 9. třídu ZŠ a kvartu víceletých gymnázií: Učebnice přináší ucelený pohled na aktuální společenskovědní témata: politologii, religionistiku, psychologii, sociologii a ekonomii. Učebnice vede k rozvoji čtenéřské a finanční gramotnosti, k vytváření klíčových kompetencí a dosahování daných očekávaných výstupů. Veškerá témata ( náboženstv...
Více informacíNová třída - Milovan Dilas
Kniha Nová třída (1957), kterou deník The New York Times zařadil mezi deset nejvlivnějších knih minulého století, spoludefinuje žánru takzvaného „loučení se s bohem, který selhal“. Podává podrobný a přesný rozbor komunismu, jeho základních vlastností a podstaty komunistické moci, které vidí ve čtyřech základních bodech: 1) Ve všech státech, ve kterých komunisté vládli, do...
Více informacíMARKETING - Základy marketingu 1 (studentská) 3. vydání - Ing. Marek Moudrý - A4
Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku. Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha ...
Více informacíMARKETING - Základy marketingu 2 (studentská) 3. vydání - Ing. Marek Moudrý - A4
Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku. Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha ...
Více informacíOnline marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
Elektronická kniha Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů rek...
Více informacíNová třída (978-80-200-2957-7)
Kniha - autor Milovan Dilas, 224 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha, kterou deník The New York Times zařadil mezi deset nejvlivnějších knih minulého stoletíKniha Nová třída (1975) spoludefinuje žánru takzvaného „loučení se s bohem, který selhal“. Podává podrobný a přesný rozbor komunismu, jeho základních vlastností a podstaty komunistické moci, které vidí ve čt...
Více informacíNová třída - Kritika soudobého komunismu - Milovan Dilas
Anotace: Kniha Nová třída (1957), kterou deník The New York Times zařadil mezi deset nejvlivnějších knih minulého století, spoludefinuje žánru takzvaného "loučení se s bohem, který selhal". Podává podrobný a přesný rozbor komunismu, jeho základních vlastností a podstaty komunistické moci, které vidí ve čtyřech základních bodech: 1) Ve všech státech, ve kterých komunisté ...
Více informacíNová třída - Kritika soudobého komunismu - Milovan Dilas
<p>Kniha Nová třída (1957), kterou deník The New York Times zařadil mezi deset nejvlivnějších knih minulého století, spoludefinuje žánru takzvaného „loučení se s bohem, který selhal“. Podává podrobný a přesný rozbor komunismu, jeho základních vlastností a podstaty komunistické moci, které vidí ve čtyřech základních bodech: 1) Ve všech státech, ve kterých komunisté v...
Více informacíBrand New - Nová podoba značek - Wally Olins
<p>Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým s...
Více informacíBrand New - Nová podoba značek - Wally Olins
<p>Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým s...
Více informacíBrand New - Nová podoba značek - Wally Olins
<p>Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým s...
Více informacíBrand New - Nová podoba značek - Wally Olins
<p>Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým s...
Více informacíBrand New - Nová podoba značek - Wally Olins
<p>Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým s...
Více informacíBrand New - Nová podoba značek - Wally Olins
<p>Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým s...
Více informacíBrand New - Nová podoba značek - Wally Olins
<p>Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým s...
Více informacíBrand New - Nová podoba značek - Wally Olins
<p>Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým s...
Více informacíBrand New - Nová podoba značek - Wally Olins
<p>Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým s...
Více informacíBrand New - Nová podoba značek - Wally Olins
<p>Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým s...
Více informacíBrand New - Nová podoba značek - Wally Olins
<p>Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým s...
Více informacíBrand New - Nová podoba značek - Wally Olins
<p>Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým s...
Více informacíBrand New - Nová podoba značek - Wally Olins
<p>Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým s...
Více informacíBrand New - Nová podoba značek - Wally Olins
<p>Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým s...
Více informacíBrand New - Nová podoba značek - Wally Olins
<p>Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým s...
Více informacíBrand New - Nová podoba značek - Wally Olins
<p>Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým s...
Více informacíBrand New - Nová podoba značek - Wally Olins
<p>Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým s...
Více informacíBrand New - Nová podoba značek - Wally Olins
<p>Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým s...
Více informacíBrand New - Nová podoba značek - Wally Olins
<p>Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým s...
Více informacíBrand New - Nová podoba značek - Wally Olins
<p>Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým s...
Více informacíBrand New - Nová podoba značek - Wally Olins
<p>Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým s...
Více informacíBrand New - Nová podoba značek - Wally Olins
<p>Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým s...
Více informacíBrand New - Nová podoba značek - Wally Olins
<p>Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým s...
Více informacíMakroregiony světa/Nová regionální geografie - Anděl Jiří, Bičík Ivan, Bláha Jan D.,
Anotace: Publikace představuje moderní pojetí regionální geografie a její výuky. Svět je zde diferencován do deseti relativně homogenních makroregionů, jejichž určení vychází z koncepce amerických geografů. Hodnocení makroregionů postupuje podle identických metodických kroků. Sledovány jsou jak přírodní poměry, historické souvislosti a populační charakteristiky, tak ekon...
Více informacíZáklady ekonomiky cestovního ruchu
Učebnice probírá vznik a základní podmínky vývoje cestovního ruchu, jeho podstatu, typologii a funkce, charakteristiku základních složek cestovního ruchu, organizaci cestovního ruchu v ČR, marketing v cestovním ruchu, harmonizace právních norem v cestovním ruchu v rámci EU, mezinárodní organizace cestovního ruchu apod. Nedílnou součástí je ekonomika zahraničního cestovníh...
Více informacíZáklady ekonomiky cestovního ruchu (2. vydání) - Z. Petrů
<p>Nově vydaná učebnice probírá vznik a základní podmínky vývoje cestovního ruchu, jeho podstatu, typologii a funkce, charakteristiku základních složek cestovního ruchu, organizaci cestovního ruchu v ČR, marketing v cestovním ruchu, právní úpravu vztahů v cestovním ruchu, mezinárodní organizace cestovního ruchu apod. Nedílnou součástí je ekonomika zahraničního cesto...
Více informacíPodobné fráze: ekonomika 1 pro sou a verejnost | vlcek j ekonomie a ekonomika | ekonomika pro sou a verejnost | ekonomika ondrej mokos ml a kol | ekonomika pro ss a podnikatele | ekonomie a ekonomika vlcek josef | zdrava a nemocna ekonomika | ekonomika pro oa a ostatni ss 1 2 | cirkularni ekonomie a ekonomika | ekonomika 2 pro oa a ostatni ss | ars nova ars nova cd | seo and search marketing in a week | nejlevnejsi marketing od a do z | world marketing of america ntk15 | marketing pro ss vos a verejnost | management and marketing | vysekalova jitka a kol marketing | management a marketing sportu | marketing zaklady a principy | marketing an introduction | politika a politicky marketing | marketing a management 12 vydani | takto sa robi marketing allan dib | logistika pro obchod a marketing | marketing and social media | content marketing in a week | how to write a marketing plan | luxury and fashion marketing | degree in a book marketing | ultimate marketing a pr book | art of digital marketing | marketing ethics a society | marketing in the digital age | digital marketing like a pro | fashion a luxury marketing