Marketingove strategie bookretail s r o

Pro vyhledávací frázi Marketingove strategie bookretail s r o jsme na našem vyhledávači našli 5 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Marketingove strategie bookretail s r o trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!

Nalezeno 5 produktů

Konkurenční struktury v dodavatelských řetězcích - Zouhar Jan

Anotace: Státní regulace dodavatelských řetězců se stala aktuálním tématem na české politické scéně. Jedním z problémů při prosazování regulační politiky je zdůvodnění uvažovaných opatření z hlediska ekonomické teorie. Kniha přináší podrobnou mikroekonomickou analýzu tržní neefektivnosti, způsobené přítomností monopolních a oligopolních struktur v dodavatelsko-odběratels...

Více informací
Dostupnost: do 7 dnů

Management budoucnosti - Jirásek Jaroslav A.

Anotace: ezmeme-li v úvahu téměř milion živnostníků a vedoucí malých, středních a velkých podniků, představuji ti, kteří přímo řídí, asi jeden a půl milionu lidí, což je zhruba jedna sedmina obyvatel České republiky. Je to velké číslo, ale také velká odpovědnost, vyžadující nemalé znalosti a dovednosti. Jako konkrétní pomoc manažerům vydává nakladatelství Professional Pu...

Více informací
Dostupnost: do 7 dnů

Různé cesty ke konkurenceschopnosti: EU versus USA - kolektiv autorů

Anotace: Zatímco hranice mezi konkurenceschopným či nekonkurenceschopným podnikem je zřetelná, určit tuto hranici mezi státy či nadnárodními celky je velice složité. Už nelze jednoznačně konstatovat, že USA jsou nejlepší a ostatní je dohánějí, jde totiž m.j. o to, jakou zvolíme metodiku hodnocení, indikátory a váhy, použité pro konstrukci souhrnných ukazatelů. Kniha Evy ...

Více informací
Dostupnost: do 7 dnů

Politika a politický marketing - Štědroň, Potůček, Prorok a kol.

V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu.. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, „umístění“ kandidáta, formulaci strategie a její implementaci. Voliči jsou rozděleni do segmentů nebo skupin a poté je rozvinuta strategie, která tvoří platformu kampaně, odpovídající jejím cílům....

Více informací
Dostupnost: skladem

Marketing management - Kotler+Keller - Philip Kotler; Kevin Lane Keller

Anotace: Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekon...

Více informací
Dostupnost: do 7 dnů
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK