Marketingovy vyzkum miroslav foret

Nalezeno 4 produkty

Marketingový výzkum - Miroslav Foret

Poznejte metodologické principy, postupy i problémy marketingového výzkumu. Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými postupy shromážděné údaje zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky a marketingová doporučení.

Více informací
Dostupnost: skladem

Marketingový výzkum. v udržitelném marketingovém managementu - Miroslav Foret, David Melas e-kniha

Poznejte metodologické principy, postupy i problémy marketingového výzkumu.

Více informací
Dostupnost: skladem

Marketingová komunikace - Miroslav Foret

<p>Publikace je určena: - marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci, aby zákazníky účinně oslovili a především přesvědčili - studentům na podnikatelských a obchodních fakultách – jako první česká učebnice ...

Více informací
Dostupnost: skladem

Pro kreativní a udržitelný marketingový management - Miroslav Foret, Lenka Turnerová e-kniha

Autoři – zkušení vysokoškolští pedagogové v publikaci objasňují problematiku marketingového managementu. Přinášejí „nově“ a „aktuální problematiku“.

Více informací
Dostupnost: skladem
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK